سادگی گول می‌زند!

سادگی گول می‌زند!

موفقیت و ثروت : سادگی گول می‌زند!!!

 

حکایت ناسا و مداد:

وقتی ناسا فضانوردهاشو به فضا فرستاد،یه مشکل کوچیکی داشت و اون این بود که نمی‌تونستن توی فضا با خودکار بنویسن؛ چون در فضا نیروی جاذبه وجود نداره. واسه حل این مشکل،اونا به یه شرکت چندین میلیون دلار پول دادن تا براشون خودکاری رو اختراع کنن که بتونن توی فضا باهاش بنویسن.اون شرکت هم این کار رو انجام داد و خودکاری رو طراحی کرد که توی فضا می شد باهاش نوشت ولی این کار چندین سال زمان برد.

فضانوردان روسی هم با همین مشکل روبرو شدند اما اونها برای حل این مشکل از راهکار ساده‌تری استفاده کردن، اونها از مداد استفاده کردن. فضانوردادن روسی خودشون رو محدود به راه حل های موجود و سخت و غیرقابل حل نکردن و با فکر ساده با راه حلی ساده تونستن مشکل و مسئله رو حل کنن.

 

نتیجه :

خیلی از آدم ها فکر میکنن برای اینکه بتونن به موفقیت و ثروت برسن باید کارهای خارق‌العاده‌ای انجام بدن اما این‌طور نیست.بلکه فقط باید یه سری کارهای ساده رو درست انجام بدن که مهمترین فرق افراد موفق از بقیه مردم هم همینه؛ که اونها همین کارهای ساده رو درست و دقیق انجام میدن ولی عموم مردم از کنار همین مسائل ساده، خیلی ساده و بی‌تفاوت رد میشن و فکر می‌کنن موفقیت و ثروت به همین سادگی بدست نمیاد و دنبال رمز و راز می‌گردند!

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *